PR.AG Tvoříme renomé


+420 721 784 495
radim.karlach@pr-agency.cz

Tištěné časopisy Češi čtou. Zájem roste zejména o lifestyle

10.08.2015 10:53

Průměrná čtenost tuzemských časopisů se v prvním letošním pololetí udržela nad úrovní 6 mil. čtenářů na vydání. Nejvyšší podíly na čtenosti magazínů mají časopisy společenské, časopisy pro ženy, časopisy životního stylu pro ženy a magazíny programové. Zvedla se také kategorie ekonomických časopisů a dobře si vedly i časopisy o bydlení, sportovní a zpravodajské, naopak meziročně nejvíc ztratily časopisy pro děti a mládež.

Meziroční srovnání čtenosti jednotlivých obsahových kategorií časopisů je ovlivněno i přesouváním magazínů v rámci kategorií, případně nově příchozími nebo odchozími tituly. Ve srovnání s loňským prvním pololetím si podle nových dat Media projektu za první pololetí 2015 nejvíce polepšily časopisy životního stylu pro ženy. Není to ale jen zásluhou navýšení čtenosti těchto titulů, ale také přesunem magazínu Svět ženy mezi lifestylové časopisy. I to je ale jeden z trendů současného magazínového trhu: orientace na lifestylový segment, který je považován za inzertně zajímavý.

Zdroj: Mediaguru