PR.AG Tvoříme renomé


+420 721 784 495
radim.karlach@pr-agency.cz

Významný lifestylový časopis Marianne v novém hávu

30.10.2015 15:48

Letos na podzim po patnácti letech proměnil magazín Marianne svou podobu. Cílová skupina čtenářek se tak může těšit na zcela novou grafiku i nadstandardní obsah časopisu. Vše bude propojené s Facebookem i webovými stránkami Marianne. ,,K redesignu Marianne, a to jak obsahovému, tak grafickému nás přivedla především změna, ke které došlo za posledních patnáct let v chování a vůbec v životním stylu. Všichni víme, že lidé stále větší penzum praktických informací hledají na internetu. Co to pro nás vydavatele znamená? Snažíme se porozumět tomu, jak lidi uvažují a co dnes očekávají od printu. Marianne je od svého vzniku vnímána jako seriózní značka, všemi respektovaná. To samozřejmě chceme zachovat. Novou roli tištěné Marianne ale vidíme ve větší motivaci čtenářek. Chceme, aby žily s pocitem, že v každé jednotlivé rubrice Marianne najdou vždy něco víc než jinde. Témata jsou redakcí vybírána tak, aby Marianne přinášela jiný, přemýšlivý úhel pohledu na aspekty života. Vše kolem nás plyne stále rychleji a roztříštěněji, jsme neustále stimulováni používáním a střídáním techniky, se kterou pracujeme od rána do večera a tak svět kolem vnímáme převážně klipovitě. Marianne dokáže zklidnit a zpomalit, stojí na kvalitní a pravdivé žurnalistice. Marianne je ale aktivní i na webu a sociálních médiích a pro tyto prostředky musíme samozřejmě cíleně vytvořit rozdílný svébytný jazyk odpovídající tomu kterému mediatypu a jeho uživatelům a fanouškům, ovšem při zachování DNA Marianne. I proto obsah pro všechny platformy vytváří jedna redakce. Budujeme tak komunitu, která se značkou Marianne žije na všech platformách, nejen v printu," doplnila pro mediaguru.cz Petra Fundová, generální ředitelka vydavatelství Burda Praha.