PR.AG Tvoříme renomé


+420 721 784 495
radim.karlach@pr-agency.cz

Reference

 
Pomáhali jsme vydělávat menším i středním firmám, stejně jako lídrům trhu a globálním značkám (např. Hyundai, Bramac, Bridgestone, CK Fischer, ING pojišťovna, Ytong, Baumit, Kika nábytek a mnoha dalším). Komu pomáháme tvořit renomé nyní?

 

Individuální probiotika Smart Probio v médiích s milionovou čteností 

Individuální probiotika, český vynález, si zaslouží být pořádně vidět. Pro startup Medi Pharma Vision jsme napsali a publikovali články na nejčtenějších portálech (mj. Novinky.cz, Euro.cz, Tyden.cz), v prestižních oborových médiích (mj. AAzdravi.cz) a tematických titulech (mj. i60.cz). Během necelého měsíce defilovaly informace o firmě i produktu v médiích, jejichž nominální čtennost překonává 8 milionů lidí. K tomu atraktivní obsah na web i Facebook. A kam dostává vaše píárovka vaši značku? :-)  
 
 
 
 

Rheinzink je srdcovka. Titanzinkové střechy zviditelňujeme už třetím rokem 

Titanzinkové střechy a fasády Rheinzink jsou známé v Německu, Rakousku i Francii. V Česku však firma o své zviditelnění dlouho neusilovala. Rozhodli jsme se to změnit a od začátku roku 2017 plníme exkluzivními krytinami média mainstreamová, lifestylová i odborná (mj. Novinky.cz. E15.cz, TZB-info.cz, Living.cz). Každý měsíc si tak mohou statisíce čtenářů přečíst o Rheinzinku nebo si prohlédnout reprezentativní stavby. 
 

Grant Thornton v největších médiích 

Grant Thornton je šestá největší auditorská společnost na světě. Její známost na českém trhu tomu ale neodpovídala. Dali jsme se do práce a během dvou let zaplnili s Grant Thorntonem nejprestižnější zpravodajská a ekonomická média. Novinky.cz, MF Dnes, Ihned.cz, Tyden.cz, E15.cz, Denik.cz, Televize Seznam, tam všude a mnohde jinde se Grant Thornton objevoval minimálně dvakrát do měsíce po dva roky
 

 

Carl Stahl, kam se podíváš. Jejich jisticích systémů jsou plná média

Největší evropský výrobce zdvihací techniky a jisticích systémů Carl Stahl si u nás nejprve objednal textování webu. Protože byl spokojen, vydal se s námi dobýt média. Ředitel Carl Stahlu Dominik Kubik chtěl spojit příjemné s užitečným, ba ušlechtilým: upozornit na špatné jištění nákladů na silnicích, a také lidí a břemen na stavbách. A poté nabídnout firmám i soukromníkům špičkové jisticí systémy a bezpečnostní školení. Dominik je hlava otevřená, a proto jsme jej snadno přesvědčili, že úspěšná komunikace neznamená dělat téma ze sebe sama, ale naopak spojit svou značku s nadčasovým a obecně atraktivním tématem – v tomto případě to byla bezpečnost. Výsledek? Klient opakovaně v České televizi a doslova každou chvíli v největších denících a portálech (např. zde a zde). Jak byl spokojen, na to se můžete zeptat přímo ředitele Carl Stahlu. A nezapomeňte si přitom objednat školení o bezpečném jištění!

 

Delfín travel: nejcitovanější expert na seniorské cestování. Jeho tvář a symbol  

Ze všech cestovních kanceláří, které se specializují na seniorskou klientelu, je Delfín travel nejen největší, ale také zdaleka nejviditelnější. Spolumajitel Tomáš Hubka je mužem na svém místě, a proto pochopil nejdůležitější zásadu úspěšné komunikace: najít obecně atraktivní téma a stát se jeho tváří. Senioři obecně, i jejich cestování, takovými tématy jsou. A nenajdete jinou cestovku, která by jako Delfín travel symbolizovala v médiích seniorskou turistiku, nabízela rady, tipy, komentáře a doporučení. Delfín travel s naší pomocí zdaleka nenabízí pouze své zájezdy a destinace, ale snaží se změnit pohled na české seniory: žádná chudá třída, ale aktivní lidé, kteří si mohou dovolit cestovat. Kudy na to? Česká televize, největší zpravodajské tituly (např. zde a zde), ale také kvalitní lifestylové magazíny (např. zde a zde). Na spokojenost se můžete zeptat přímo ředitele Tomáše Hubky. A nezapomeňte přitom objednat svým rodičům či prarodičům pěkný zájezd!

 

Dvě obří píárovky pohořely. Až my jsme z developera Flow East udělali téma

Příběh s happy endem. Developer a zachránce českých historických budov Flow East zoufale potřeboval v médiích komunikovat svá témata: popularizovat záchranné projekty a informovat o důvodech a výhodách svých rekonstrukcí, které vnímala kontroverzně nejen část veřejnosti, ale také kompetentní ministerští úředníci a památkáři. Irský majitel Flow Eastu angažoval nejdříve jednu a pak rovnou dvě komunikační agentury s mezinárodním renomé. Marně. Do médií se Flow East prakticky nedostal ani po dvou letech snažení. Víceméně náhodou se pak klient dověděl o nás a řekl si, že s malou a šikovnou agenturou to zkusí – stejně nemá co ztratit. Výsledek? Do dvou dnů byl Flow East na titulce nečtenějšího českého portálu, a další top tituly následovaly. Kampaň korunovala Česká televize, kde byl Flow East hlavním hostem ranního vysílání. Na podrobnosti i spokojenost se můžete zeptat přímo marketingové ředitelky Flow Eastu Lenky Minářové.